Het Hoge Zuiden kent de mogelijkheden van het internet, maar niemand kent jouw bedrijf zo goed als jezelf. Door goed te luisteren en nauw samen te werken, stippelt Het Hoge Zuiden samen met haar klanten een passende strategie uit.

Facebook of Twitter? Online, offline of toch online èn offline? Wat werkt voor de een, werkt niet vanzelfsprekend ook voor de ander. Feit is dat de relatie tussen klant en organisatie de komende jaren steeds belangrijker wordt. Klanten vragen steeds meer aandacht. Die aandacht verdienen zij ook want zij zijn tenslotte uw kapitaal. Als organisatie moet u daar op inspelen. Het Hoge Zuiden gaat de dialoog aan en helpen u bij de implementatie van sociale media als tool om die relatie . Wij geven strategisch advies dat past bij uw organisatie en bij uw klanten.

Om optimaal gebruik te kunnen maken van het internet is meer nodig dan alleen een website en een Facebook account.. Bij ontwikkeling van een (sociale) marketing en communicatie strategie richten wij ons op participatie (de 7e P) binnen uw community en relevantie van uw (online) activiteiten. De interactieve mogelijkheden van sociale media ongekend mits daar juist mee om wordt gegaan. Een passende contentstrategie en goed community beleid is daarin essentieel. Op die manier kunt uw werken aan een solide en loyale relatie met de klant.